måndag 24 mars 2014

Bokat och klart

Som jag nämnde tidigare fyller sonen år inom kort. 
Min man beslutade sig för att göra något speciellt med honom och nu är det bestämt att de åker till Göteborg i ett par dagar. När man har mer än ett barn är det viktigt att varje barn får egentid med föräldrarna ibland och sonen ser verkligen fram emot att få komma iväg. Först var det tänkt att de skulle sova hos goda vänner men det var svårt att få ihop datum som passade alla. Kvinnan i vänparet är från Kanada och hon har en hel bunt med släktingar som kommer för att möta den svenska våren precis när min man kunde ta ledigt från jobbet. 

Istället bokade vi ett nyöppnat ställe som har premiärpriser. Hotell & Vandrarhem, enkelt men nybyggt och ser fräscht ut. Lägereld i lobbyn, det borde passa perfekt för en 13-åring! Jag återkommer med en recension när de är tillbaka. 

Jag tror till och med att det kan vara ett bra tips för er som vill hitta en prisvärd övernattning som inte känns trist och sunkig. 

Bild jättemycket snodd från nätet

Intressant länk:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar