måndag 29 september 2014

Kontokontroll och Super Spar September

Äntligen en rolig kontokontroll att redovisa! Slit ger resultat. 
Förra månaden förde jag aldrig över något till sparkontot. Därför började jag med att flytta överskottet på 7416 kr. 

Lönen var den bästa på mycket länge. Bruttolönen blev 55 385 kr. *Glädjeskutt*
Kommande lön kommer knappast att ge upphov till några glädjeyttringar men det kan vi ju strunta i just nu. 

Detta har hänt på mitt konto sedan lönen utbetalades 25/9: 

1200 kr till ett stående fondspar.
684 kr AMF Pension/fondförsäkring
400 kr Skandia Liv
605 kr Fackavgift.
20 kr Månadsavgift bankkort
80 kr Klippning
20 000 kr till sparkontot (varav hälften hamnade på Avanza)

Min man har fått pengar för hälften av våra fasta kostnader och efter det ligger ynka 5351 kr kvar och skvalpar på lönekontot.

Jag loggade även in på Paypal och upptäckte att jag hade lite mer än vad jag trodde där. Absolut inga stora pengar men ändå mer än vad jag hade räknat med. Small streams make great rivers som vi alla vet. Det är idel glada överraskningar just nu. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar